Prek Ampil, Coral Bay - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Jack en Maaike - WaarBenJij.nu Prek Ampil, Coral Bay - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Jack en Maaike - WaarBenJij.nu

Prek Ampil, Coral Bay

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Jack en Maaike

13 November 2015 | Cambodja, Kâmpôt

Kep hebben we verlaten en rijden via Kampot naar onze volgende bestemming. Prek Ampil Coral Bay. Prek Ampil is zelf een plaatsje van niks. Er leven hier zeker meer koeien dan mensen. We verlaten de hoofdweg 3 en rijden een twee kilometer richting de kust. net voor de kust rijden we de poort binnen van Nataya resort. een hele mooie plek om even te mogen blijven. de huisjes zijn rond en een gezellige rietenkap. Handigheidje, we kunnen ons tegelijk douchen, echter staat de een binnen in de badkamer, staat de ander buiten in onze buiten badkamer. :) Dit resort is echt mooi gelegen direct aan zee. donderdag niet veel gedaan. vrijdag hebben we Bokor hill bezocht. Jack op de fiets, aangezien het totaal een 80 km omhoog en naar beneden was en steil heb ik gezegd dat ik dat toch wel iets teveel van het goede vond. Maar om Jack alleen te laten gaan vond ik ook geen fijn idee. Oplossing gevonden, Jack op de fiets en ik als een prinsesje in een auto er achteraan of een stukje vooruit en dan weer even wachten voor een foto momentje. De stijgende 40 km heeft Jack doorstaan en ik ben trots op hem. Bovenop de berg staat een spuug maar dan ook een spuug lelijk hotel. Groot nietszeggend en of we in china zijn. Ben je nieuwsgierig zoek dat dan maar op op internet.