Sihanoukville - Koh Chang - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Jack en Maaike - WaarBenJij.nu Sihanoukville - Koh Chang - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Jack en Maaike - WaarBenJij.nu

Sihanoukville - Koh Chang

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Jack en Maaike

17 November 2015 | Thailand, Ko Chang Tai

We hebben gepoogd de 70 km uit te fietsen naar Sihanoukville maar is echt niet gelukt. Weet niet wat er harder kraakte de trappers of mijn knieen. Op een 40 km hebben we de beslissing genomen en een taxi naar Sihanoukville genomen. Het fietsen valt erg zwaar. De warmte is enorm,  echt warm. De wegen zijn of dirt road of snelwegen. De westkant van Cambodja is toch iets anders met fietsen dan het rustige oosten van het land. We genieten lekker van Sihanoukville en het strand. Gisteren zijn we de grens overgegaan naar Thailand en zitten nu op Koh chang en ons zo geliefde plekje. Weer een huisje direct aan het strand dus we kunnen zo de zee inrollen :) Ontvangst hier was weer superlief. De medewerkers van Beach Tango hebben we weer kunnen ontarmen en voordat een Thai dat doet.... Dus ja, we zitten weer goed en zullen de volgende dagen met strand, zee, strand, lekker eten, biertje en wijntje op zijn tijd en boeken uitlezen wel de tijd doorkomen. Een van de komende dagen nemen we de boot voor een uitstapje naar de hier naast gelegen eilandjes voor snorkelen en eiland bezoekjes. Dus voornu hele lieve groetjes van het zonnige Koh Chang ( jammer dat het in nederland zo slecht weer is) Zal wat zonnestralen jullie kant op sturen.

Xxxx Jack en Maaike

• 17 November 2015 - 16:35

Diana Vos:

Uit die laatste zijn klinkt heel veel oprecht medeleven......... Maar het is jullie gegund. Zou ook wel heel sneu zijn als je zover vliegt en je hebt het weer van hier!!!.
    Schitterernde foto's weer!! Genieten op afstand.

Dikke knuf

• 17 November 2015 - 17:46

Rob:

Soulshine is better than sunshine....xx