Aftellen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jack en Maaike - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jack en Maaike - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Jack en Maaike

28 Oktober 2015 | Nederland, Nederland

Nog twee nachtjes in eigen bedje en we gaan.
Nog lichtelijke stres met het inpakken van de spullen, zorgen dat de boel aan kant is en de laatste dingetjes regelen en dan kunnen we eindelijk weer gaan.
We vliegen vrijdagmiddag naar Bangkok, en dan een overstap naar Siem Riep Cambodja.
Daar hopen we onze fietsen ongeschonden weer aan te treffen.
De planning is om een 3 weken in Cambodja rond te fietsen en de 4e week in Thailand een tijdelijke eiland bewoner te mogen zijn.
Van Siem Riep met de boot naar Battambang, hier vanuit gaan we fietsen naar Phnom Pehn, Kep, Bokor hil, Sihanoukville. En dan afhankelijk hoeveel dagen we nog hebben met de fiets of bus naar de Thaise grens.
We hebben er zin in en laten ons verrassen wat er op ons pad komt de komende weken.